2013年6月5日 星期三

個案1: 協助家庭主婦,在金融海嘯下,成為家庭經濟支柱

May是一名全職家庭主婦。育有一名兩歲大的女兒,丈夫是家中唯一經濟支柱。在金融海嘯下,May丈夫的公司裁員,而她丈夫不幸地成為裁員一份子,夫婦二人十分徬惶。雖然May的丈夫積極找工作,但在經濟低迷下,要找到工作不是件容易的事。

老公見o左好多份工,但仲未搵到,我地兩公婆擔心到日日訓唔著!

日子漸過,May眼見丈夫仍是失業,加上積畜已經所餘無幾,May決定找份兼職工作,既能幫補家計,也能照顧女兒,工作時就勞煩她年邁的母親幫手照顧女兒。

我唔可以返全職工,因為要照顧個女嘛,阿媽都六十幾,身體又唔係好好,所以唔能夠湊太長時間。


心情唔好,搵朋友訴o下苦,點知佢原來情況一樣,就係咁佢就介紹我一齊做

May賣的產品是清潔濾水器,產品體積有大有小,初時她很擔心沒地方存放貨物

我初時好擔心o添,點知我朋友話冇問題,即刻就帶左我去 當代迷你倉,我仲以為迷你倉都係黑嘛嘛o貨倉。又或者求其租個地方再間哂一格格咁o既,o黎到葵涌和宜合道o當代迷你倉,當堂改觀哂。

May的朋友帶她進入當代迷你倉參觀,更加令她大開眼戒。

根本就係一個show room,有哂displayo添!我朋友租o迷你倉入面,好整齊咁放左幾個display架,將所有款式產品好整齊咁show哂出黎,呢度租期靈活,使用期可長可短,最少更可以短至一個月,而且二十四小時都有出入系統及閉路電視,自助咁可以無限次存取,咁就方便哂啦,加上佢地有自已停車場,出入都好方便


經過幾個月努力,May的傳銷生意不俗。我會推介當代迷你倉俾朋友

1 則留言:

  1. 協助家庭主婦,在金融海嘯下,成為家庭經濟支柱

    回覆刪除