2013年6月6日 星期四

個案3: 在金融海嘯下,為中小企雪中送炭

Leo是一家出入口貿易公司老闆,在金融海嘯下,生意大受影響。

自從美國爆發金融海嘯後,生意一直滑落,我主力做美國市場出口生意,差不多一半的美國客戶公司已倒閉,餘下一半的美國客戶,到現時為止,一張訂單都冇。

Leo有感於經濟在未來一段時間內,都未必會好轉,再加上公司仍有之訂單,實不足以維持公司的營運支出,決定大幅減低成本。

我本來打算同銀行貸款,幫助公司繼續營運,但是在金融海嘯下,銀行的貨款政策完全收緊,在迫不得已下,決家裁哂所有員工,靠自己繼續接單做生意。

對於Leo的出入口貿易生意而言,公司員工的人工和寫字樓租金是最主要支出成本。

既然都辭退哂班員工,繼續租咁大寫字樓都無用,所以決定連寫字樓都唔要,在屋企辦工,實行home office

雖然解決了公司員工的人工和寫字樓租金,但公司內的所有物件和少量貨存,卻令Leo大為頭疼。

雖然我地只係中小企,但公司原本都有十個八個員工,寫字檯、椅子、電腦都唔少,賣又唔值錢,唔要又唔捨得!講真丫,我始終都想再捲土重來!

正當Leo煩惱之際,他的朋友向他介紹當代迷你倉

我初時有多少猶疑,印象中一般迷你倉係黑嘛嘛貨倉,又或者求其租個地方再間哂一格格咁,我心諗,我公司的文儀工具、電腦、寫字檯、椅子全部係貴野,整壞點算?!去到葵涌和宜合道當代迷你倉,當堂完全改觀,原來當代迷你倉遍佈各區,交通又方便!

Leo進入當代迷你倉參觀,更加令他立刻決定租用當代

我可以講係整潔,環境似足商業大廈,而且二十四小時都有出入系統及閉路電視,自助無限次存取,我想也不想就租了,日後將所有款式產品show出來,根本就係一個show room,我可以帶客人來睇貨o添!加上佢o地有自已停車場,出入都好方便

Leo形容當代迷你倉是他雪中送炭的商業好拍檔。


我會推介當代迷你倉俾朋友

1 則留言:

  1. Leo形容當代迷你倉是他雪中送炭的商業好拍檔。

    回覆刪除